Gyakran Ismételt Kérdések

  • Kell-e számítógép, hogy használni tudjam a rendszert?
    Nem. A rendszer használata számítógép nélkül is megoldható. Elegendő egy böngészőképes mobiltelefon internetkapcsolattal a belépéshez. Azonban bizonyos funkciókhoz (pl. nyomtatás) szükség lehet számítógépre.

  • Mi kell, hogy használni tudjam a rendszert?
    Mindenképpen kell valamilyen eszköz (pl számítógép, böngészőképes mobiltelefon) amely alkalmas az internetre kapcsolódáshoz, internetkapcsolat, egy grafikus böngészőprogram (PL Firefox, Opera), bizonylatok nyomtatásához PDF olvasó program (Adobe Acrobat Reader, vagy Foxit Reader) valamint egy nyomtató.

  • Használhatom mobiltelefonról is?
    Igen. Az internetképes mobiltelefonokról is bejelentkezhet a rendszerbe. Azonban bizonyos funkciókhoz (pl. nyomtatás) szükség lehet számítógépre.

  • Használható Linux operációs rendszerrel?
    Igen. A nyílt forráskódú rendszerek előtt sem zártuk be a kapukat

  • Használható Macintosh rendszeren is?
    Igen. Az Apple Mac OS rendszere is alkalmas a rendszer használatára

  • Kell-e internet a használatához?
    Igen. Mivel a rendszer üzemeltetése a mi szervereinken történik, ezért a hozzájuk való csatlakozáshoz mindenképpen elengedhetetlen. Az Extwork Professional rendszer esetében, ha az Ön szerverére is történhet a telepítés, akkor megoldható (Kizárólag megvásárolt licensz esetén! Béreltnél nem!) internet nélkül helyi hálózaton keresztül is az elérés, de terméktámogatás szempontjából mindenképpen ajánlott.

  • Igényel valamilyen szervert a rendszer?
    Nem. Az Extwork Liliput rendszere nem igényel külön beruházást. Elég akár egy mobil internettel ellátott laptop a használathoz.

  • Szükséges nyomtatóval rendelkeznem?
    Mivel a rendszer a számítástechnikai eszköz útján papírra nyomtatott számlázást támogatja a 24/1995 PM rendeletnek megfelelően, ezért a számlák nyomtatásához elengedhetetlen a nyomtató használata

  • Jogtiszta programot használok ha az Önök rendszerét használom?
    Igen. Amíg a szerződési feltételeket maradéktalanul teljesíti, jogosult a program használatára.

  • Akár külföldről is számlázhatok?
    Igen. Mivel a rendszer interneten keresztül érhető el, ezért akár külföldi üzleti útja során is kiállíthat számlát. Így elkerülhető a postázásból adódó kellemetlenségek és a fizetési határidők csúszása, hisz a partnere akár az Ön szeme láttára, a valódi számlát kezében tartva tudja elutalni az Ön cégének járó ellenértéket.

  • A programmal kiállított számlát az NAV elfogadja?
    Igen. A programunk által kiállított számlák mindenben megfelelnek a 24/1995 PM rendeletnek. Az erről szóló megfelelőségi nyilatkozatunkat az első számlához is csatoljuk.

Keressen meg minket!

Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük keressen fel minket Helpdesk telefonszámunkon:
(1) 92 00 512 vagy az alábbi űrlapon keresztül. Ügyfeleink az probléma bejelentő oldalon várjuk.

Helpdesk

Egyedi és kiegészítő modulok

Amennyiben az e-Liliput funkcionalitásán túli funkciókat igényli a cége, kérem keressen fel minket és a további meglévőt ajánlunk vagy új egyedi modult fejleszthetünk ki Önnek.

Kapcsolat felvétel...

Ajándékba egy weboldal!

Amennyiben az e-Liliput L csomagot rendeli meg, elkészítjük ingyen a "Start" weboldalát. 

Megrendelés...

Legyen viszonteladónk

Legyen még több haszna a már meglévő ügyfélköréből és ajánlja az e-Liliput számlázó és ExtWork Professional ERP rendszereket!

Kapcsolat felvétel...

Extwork Professional

Amennyiben nagyobb funkcionalitású rendszerre van szüksége, ajánljuk az e-Liliput nagy testvérét az ExtWork Professional kisvállalatoknak szánt rendszerét.

Tekintse meg az ExtWork Professional -t!